۱۳۸۸ شهریور ۲۱, شنبه

عذرخواهی

با سلام
امروز اومدم از تمامی دوستانی که این وبلاگ رو دنبال می کردند ,عذرخواهی کنم چون دیگه نمی تونم وبلاگ رو آپ کنم. راستش می دونستم کلاس 12 سخت هست اما انتظار نداشتم از همون هفته اول این همه تکلیف و امتحان داشته باشیم. قول هایی دادم که نتونستم عمل کنم وبه همین خاطر از همتون عذرخواهی می کنم. خیلی از مسایل رو می خواستم مطرح کنم. می خواستم داستان رو تموم کنم بعد یک مطلب راجع به قشر های مختلف جامعه ما که خواهان مهاجرت هستند بنویسم و شانس موفقیت هر قشر رو بررسی کنم. قرار بود راجع به جامعه ایرانی ساکن تورنتو بنویسم و از همه مهم تر سطح درسی اینجا رو برای تک تک درس ها برای بچه های ایران مقایسه کنم و در آخر کلی عکس و فیلم گرفته بودم از تورنتو که می خواستم رو اینترنت بزارم که به هر حال ظاهرا هیچ کدومشون قسمت نبود.
این جا احتمالا واسه 1 سال آپدیت نشه, بعدشم دیگه با خداست, اما همه سعیم رو می کنم که اگر تو این مدت وقت کردم قسمت جدید رو بزارم.
باز هم عذر می خوام و تشکر می کنم از همه دوستان عزیزی که در این مدت به من دلگرمی می دادند مثل سپهر , شراره و محمد عزیز و ... همه دوستان عزیزی که الان اسمشون در خاطرم نیست و در آخر می خواستم از دوستان وبلاگ نویس عزیزی که می تونند جواب سوال های باقی دوستان رو بدهند یا راجع به مسایل بالا اطلاعاتی دارند , دریغ نکنند و به بقیه دوستان کمک کنند.
نماز روزه هاتون قبول
به امید بازگشت مجدد
در پناه حق

۶ نظر:

رضا گفت...

بابا عجب خرخونی هستی :)
مطالب یادت نره.
تا سال بعد خدا حافظ...

Unknown گفت...

سلام
پاسخ رضا عزیز:
به این نمیگن خرخونی ... اصلا اونجا خرخونی معنی نداره... ما ایرانیهای بیچاره (البته بعد از حمله اعراب زورگو و وحشی و سوسمار خور) و با این سیستم آموزشی واقعا مزخرف و آشغال همش اینجوری فکر میکنیم و واژه "خر" رو میذاریم روی علم...
وگرنه علم مثل باقلوا ! می مونه! نه خر زدن!
البته همه اینا رو به زبون شوخی گفتم وگرنه قصد جسارت به کسی رو ندارم نه به رضا جان عزیز و نه به بقیه و فقط نظر خودمه و ممکنه هم غلط باشه...
امیدوارم موفق باشید و زودتر آپ کنید. اگر هم میتونید همین حالا که اول ساله بذارید وگرنه کم کم سرتون شلوغ تر میشه.
با تشکر.
سپهر.
امیدوارم موفق باشید.

شراره گفت...

سلام.امیدوارم موفق باشید.ممنون بابت مطالب زیبایی که نوشتید.ما منتظر برگشتن شما می مانیم.

محمد مدیر وبلاگ:MTCanada گفت...

سلام افشين جان اميدوارم در تمامي مراحل زندگيتون موفق و پيروز باشي بله درس مهمتر است خوبه كه بيشتر روي درست تمركز كني.
درمورد سوال هاي عزيزان هم چشم نگران نباش من و وبلاگم آماده پاسخگويي به سوال هاي تمامي دوستدارن وبلاگت هستيم.
بازم بهت سر مي زنم سعي كن ولي لابه لاي وقتهاي خالي ات آپم بكني.
دوستدار شما وراه شما:محمد

کانادا گراف گفت...

سلام دوست عزیز
مرسی از وبلاگ خوبت
در ضمن با اجازه لینکت کردیم

ناشناس گفت...

حیف! چون من شما رو تو اینترنت(سرچ کردم کانادا وبلاگ) بیدا کردم!صفحهی اول!یعی ranking وبلاگتون بالاست.من کلاس هفتمم.
موفق باشید.
www.mahatab123456.blogfa.com