۱۳۸۸ آذر ۲۶, پنجشنبه

تازه ها چه خبر

سلام دوستان
اومدم عذر خواهی کنم که این چند وقته اپدیت نکردم
راستش درس ها یک خورده سنگین شده بود . امتحان شیمی و ادبیات انگلیسی داشتیم . شنبه هم که رفتم مسابقات کشتی ولی چیزی نشدم ، راستش بازی اول رو بدجور باختم بعدشم دیگه وقت نداشتم واسه مسابقه ی بعدیم وایستم چون باید واسه امتحان شیمی درس میخوندم واسه همین به مربیم گفتم و اومدم خونه. خدا لعنت کنه این دانشگاهها رو. آدم رو به چه کارهایی وادار میکنند .
از این گذشته این چند وقته کلی مطلب یادم اومد که بنویسم ولی کلش یادم رفت . دفعه بعد حتما باید هر چی یادم اومد رو روی کاغذ بنویسم. نکته ی دیگه اینکه اینجا برای اولین بار امسال ، ۲ هفته پیش برف اومد . اونم درست حسابی نبود . خیلی عجیبه پارسال یادمه همین موقع سال‎ کلی برف پارو کرده بودیم . و خلاصه نکته ی آخر اینکه فردا آخرین روز مدرسه قبل تعطیلات کریسمسه . دیگه ۲ هفته راحتیم که احتمالا باید تو این مدت واسه چند تا دانشگاه اقدام کنم و واسه چند تا بورسیه هم فرم بفرستم . وبلاگ رو هم یادم نمیره این مدت و حتما آپدیتش میکنم . البته فردانمیشه آپ کنم چون صبح که مدرسم. بعدش باید برم دانشگاه تورنتو واسه این کار تحقیقاتی ( عمری باقی باشه حتما توضیح میدم که چرا هفته ی یک بار میرم اونجا) . راستش پروفسور مسول تحقیق ما گفته امروز به عنوان تعطیلات کریسمس همتون رو میبرم یکی از بهترین بستنی فروشی های کانادا. بعدش باست برم مهمونی. احتمالا به صورت جنازه میرسم خونه .
راستی تا یادم نرفته بگم که اون دو تا امتحانا رو با خوبی و خوشی دادم . شیمی رو سه شنبه دادم ، انگلیسی رو هم امروز. ( البته با امتحان آخر سال اشتباه نشه )
خیلی جالبه الان باز یک چیزی رو که اول پست میخواستم بگم ، یادم رفت . دیگه حتما باید هر چی به ذهنم میاد رو بنویسم. اااااااااااااااااا یادم نمیاد ، مهم نیست. اها یادم اومد. می خواستم عذر خواهی کنم از تمام دوستانی که به خاطر پرش زمانی نوشته هام گیج میشند . دوستان عزیز هر مطلبی که با عنوان "مهاجر تازه وارد به کانادا" پست میکنم مال پارسالهولی هر مطلبی که این عنوان رو نداره ماله زمان حاله
تا پست بعدی ، در پناه حق .

۶ نظر:

Diary Of A Stranger گفت...

سلام. من یه برادر ۱۶ ساله دارم که تا چند ماه دیگه میره کانادا. فکر می کنم وبلاگت خیلی به دردش بخوره! لطف کن واسه دانشگاه که اقدام میکنی شرایط و نحوه وام یا بورسیه گرفتن رو اینجا بنویس. ممنون

ناشناس گفت...

سلام. تو برای ورود به دانشگاهUOT نیاز به مدرک TOFEL نداری؟



با تشکر

Tabidneveshte گفت...

pasokh be nashenas: doost aziz ,man daneshgah UOT nashnidam , shayad manzooreton UofT ya UOIT hast

pasokh be diary of stranger: hatman

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز
معذرت می خواهم. فکر می کردم منظورم واضح است منظور من استuniversity of toronto

Tabidneveshte گفت...

pasokh be nashenas:
bale doost aziz baraye daneshgahe toronto shoma be toefl ehtiyaj darin albate mitoonin test haye zabane dige ro ham bedin . albate age shoma 4 sal dar yek daneshgahe englisi zaboon dars khoonde bashin dige toefl lazem nist.
nomarate toefl i ke oona mikhan be in soorate : nomreye kol balaye 100 (az 120) va nomreye writing ham balaye 22 (az 30) . albate ina IELTS ro ham ghabool darand ke moshakhasan az TOEFL asoontare va man age jaye shoma boodam IELTS midadam.
albate momkene vase reshtehaye mokhtalef nomreha yek khorde fargh bokone ke age be siteshoon moraje konin hatman peyda mikonin
www.utoronto.ca
dar panah hagh

ناشناس گفت...

از اطلاعات کاملی که دادی بسیار متشکرم.

در پناه حق