۱۳۸۸ اسفند ۱۳, پنجشنبه

در این مدت چه گذشت که آپیده نشدیم

با سلام و درود
میدونم این چند وقته دوستانی که به وبلاگ سر میزدن و پست جدیدی نمیدیدن یا جواب نظراشون رو نزاشته بودم حسابی کلی ناسزا یا (شاید هم سزا برای بنده) روا می کردند و الان احتمالا همه یه سبد گوجه و تخم مرغ دارند که به سرو کله ی من پرتاب کنند .
حقیقتش این چند وقته هر موقع برنامه ریزی کردم که بیام وبلاگ رو آپ کنم و نظارت دوستان عزیز رو که محبت کردن گذاشتند رو پاسخ بدم ، مشغله ها اجازه نداد.‎ راستش دوباره الان فشار درسی بالا گرفته و مقاله ها یا به قول خودمون انشاها ای که واسه دانشگاه ها باید میفرستادم ، موعدش فرا رسیده و همه رو بایست مینوشتم . به همین دلیل این چند وقته نتونستم آپ بکنم.
قول میدم در اسرع وقت قسمت جدید رو بزاریم . تو پست بعدی علت یک مساله خیلی شایع که متروکه شدن وبلاگ مهاجران پس از مهاجرت هست رو بیان میکنم و میگم چه اتفاقاتی افتاد که دید من مثل خیلی های دیگه بعد از ۵ ماه نسبت به مسائلی که قبلا بهشون میگفتیم "خارج" عوض شد.
تا بعد
آخ گفتم که ببخشید.
آخ نزنید درد میاد.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

ali acc
karetim be mola