۱۳۸۸ اسفند ۲۹, شنبه

عید مبارک

با سلام دوستان
اومدم عید رو تبریک بگم. اون هایی که ایرانند قدرش رو بدونند , چون اینجا تو خیابون ها انگار نه انگار که عیده. هر چند امسال خونواده ما هم هر کاری کرد که این سنت حسنه زنده بمونه. فقط خیلی زوره که دوشنبه بایست دوباره رفت مدرسه .... عید تازه شروع شده.
یک مطلب دیگه اینکه به هر دلیلی نظر دادن تو وبلاگ غیر ممکن شده بود در هفته گذشته که این یکی دیگه خیلی زور بود , چون سرگرمی اصلی من خوندن نظرات شما بود.
باید از آقا / خانوم p. r. o.x .y هم تشکر کنم که این مسئله رو به من اطلاع دادند
راستی خوشحال میشم اگه نظرتون رو راجع به سیستم نظرات جدید بگید.
عید مبارک دوستان
بیا شمعا رو فوت کن .. تا صد سال زنده باشی
آ ببخشید آهنگ اشتباهی بود.
در پناه حق

۶ نظر:

Diary Of A Stranger گفت...

سال نو شما هم مبارک :)

RS232 گفت...

عید شما هم مبارک
امیدوارم که سال خوبی داشته باشی

kharchang گفت...

سلام عیدت مبارک باشه سال خوبی داشته باشی. لپت رو بیار جلو آهان ماچ ماچ ماچ

آوا گفت...

سلام دوست عزیز ،
آوا هستم و در کشور کانادا زندگی میکنم ..بسیار از آشنائی با وبلاگ شما خوش حالم.با اجازه لینکتان کردم .بسیار خوشحالم میکنید اگر به وبلاگم سر بزنید.سال خوبی رو برای شما و خانواده محترمتان آرزو میکنم.
سالم و سربلند باشد.

ناشناس گفت...

سلام.شب و روزت بخير
وبلاگ قشنگي در نوع خودش داري.اگه بخوام من كي هستم،همينقدر بگم كه يه كسي كه هدفش زندگي كردن در خارج از ايرانه.حتي با غم غربتش.
اينكه اونجا حال و هواي عيد رو واست نداره خوب طبيعيه انتظار نبايد داشت كه اونا جشن سال نويي رو كه هيچوقت مرسوم نبوده واسشون در اين وقت سال جشن بگيرن.اما هستن ايراني هايي كه بخواين شادي تون رو غريبانه در كنار هم تقسيم كنين.
خيلي چيزها شنيدم اما باز هم دوست دارم زندگي در غربت.ايران ديگه واسه من و تو و ما نيست.ايران واسه آدما و اقوام خودشونه كه اون بالا بالاها مي تازند.
حرفهاي زيادي براي گفتن دارم و شايدم براي شنيدن اما همون جا كه هستي خدارو شكر كن كه اينجا هيچ خبري نيست.بقول معروف صداي طبل از دور خوش است.خودتم بودي اينجا بايد راحتتر موافق حرفم بشي.
آدرس ايميلم رو ميذارم شايد بتونيم همزوبن خوبي براي درد دلهاي هم باشيم.البته اميدوارم دردي نداشته باشي و سال پر از خوشي و بركت رو داشته باشي.
بدرود،هموطني از شمال ايران
Arman.Amiri@Live.com

تبعید نوشته های یک دانش آموز گفت...

pasokh be diary of stranger , rs232.kharchang :
kheyli mamnoon doostan eyde shoma ham mobarak
----------------------
pasokh be ava :
mamnon doost aziz ke bande ro link kardin , man ham shoma ro link kardam.
------------------
pasokh be nashenas :
mamnoon doost aziz ke zahmat keshidin nazar gozashtin , valla ba ghaziyeye sedaya dohol az door khosh ast ro movafegham , amma vase shoma na vase ma :)) .omidvaram shoma ham be arezootoon beresin.


dar panahe hagh