۱۳۸۸ بهمن ۲۵, یکشنبه

عکس هایی از دانشگاه تورنتو

با سلام خدمت دوستان عزیز

خوب امروز اومدم به قولم عمل کنم و عکس هایی که از دانشگاه تورنتو گرفتم رو واستون آپلود کنم. دیگه اگه کم و کسری داره به بزرگی خودتون ببخشید.
واسه دیدن عکس رو نوشته توضیح عکس ها کلیک کنید.
2 تا نمونه هم گذاشتم که همینجا ببینید
نمونه ها :
---------------



باقی عکس ها:

عکس 1
یکی از ساختمان های دانشگاه
یکی از ساختمان ها نزدیک Earth Sciences Center
یکی از خیابون هایی که از وسط دانشگاه رد میشه
نمای CN Tower از دانشگاه
مرکز اطلاعات گردشگران دانشگاه تورنتو
یکی از ساختمان های مهندسی دانشگاه
نمایی از سالن اجتماعات با پرچم دانشگاه
سالن اجتماعات در نمایی دیگر
نمای کامل سالن اجتماعات
یکی از ساختمان های قدیمی King's College Circle
یکی دیگر از ساختمان های قدیمی King's College Circle
برج سرباز (یادبود شهدای جنگ جهانی اول)
برج سرباز از نمایی دیگر
Hart House - مرکز خیلی از مسایل دانشجویی
نمای درونی برج سرباز
یکی از ساختمان های دانشگاه
کوچه پس کوچه های دانشگاه
بیرون دانشگاه - خیابونی که اکثر بیمارستان های دانشگاه تورنتو درش واقعند
-----------
دانشگاه تورنتو در ویکی پدیا

۱۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام ، تینی پیک در ایران ف ی ل ت ر است ، ولی مثلاً این سایت برای من ف ی ل ت ر نیست ، شاید برای بقیه باشد

picture.4fileup.com

Diary Of A Stranger گفت...

ممنون

ناشناس گفت...

دستت درد نکنه(:

ناشناس گفت...

ممنون از تغییر سرور عکسها، عکسها برای من هم دیده می شوند

از دیار نجف آباد گفت...

با سلام
اخیرا ً وبلاگی راه اندازی کرده ام که بیشتر شامل تجربه ی مهاجرت و زندگی در آمریکاست. شاید مناسب افزودن لینک آن برای مطالعه ی دیگر دوستان بدانید.
با تشکر.... ارادتمند حمید

رزا گفت...

سلام!
الآن ساعت2:40 به وقت ایران و من تازه مطالعه همه متون وبلاگ شما را تموم کردم!من وبلاگ مهاجرها رو زیاد مطالعه کردم ولی خوب فکر می کنم همزادپنداری عجیبی با شما حس می کنم!من دقیقا" هم سن شمام و وضعیت زندگی الآنم خیلی شیه مال شما تو ایران! راجع به آرزوهاتون(توایران)که نوشتین خیلی شبیه مال خودمن حتی اینکه سمپادی هستین یا چیزهایی که بهش تو ایران مفتخرین خیلی شبیه من بود البته من از جنس مخالفم:) امیدوارم همینجوری نوشتن را ادامه بدین می دونم خیلی به دردم میخوره جدا" ام تحت تاثیر قرار گرفتم اگر هم عیبی نداشته باشه دوست دارم وبتون به بچه هایی مثل خودم (و شما سابق)معرفی کنم!

تبعیدنوشته های یک دانش آموز گفت...

pasokh be nashenas 1 :
mamnoon ke ettelaa dadin . vali pedaram dar oomad ke hamaro dobare upload konam .:)) bazam mamnoon
-----------------
pasokh be diary of stranger, nashenas 2, nashenas 3 :
khahesh mikonam
----------------
pasokh be az diyar najaf abad :
anjam shod
-----------------------
pasokh be roza :
kheyli khoshhalam ke weblog bande be dard shoma khorde. vaghti khodam mikhastam biyam, koli donbale weblog mortabet migashtam.
shoma ham saheb ekhtiyarid. weblog ro be har kasi ke doost dashtid moarefi konid.
dar panahe hagh

The Godfather گفت...

لطفا به ما سر بزنید
rahesabzeomideiran.blogspot.com

sara گفت...

اگر میتوانی در مورد دانشگاهی کانادا هم بنویس من در انتخاب شهر ماندم و نمی دونم کدامیک از شهرهای کانادا از نظر دانشگاهی وضعیت بهتری دارند ممنون از مطالب خوبی که می گذاری

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز
از خواندن وبلاگ شما, اطلاعات بسیار ارزنده ای کسب کردم. بسیار روان و زیبا می نویسی و احساس می کنم, لااقل برای من جاذبه خاصی داره به طوری که در روز چند بار به وبلاگت سر می زنم تا اگر اپ کردی اون رو بخوانم. امیدوارم در تمامی مراحل زندگی سربلند باشی.

در پناه تنهاترین تنها

حامد گفت...

سلام
وای عکسات با حال بودند ولی تو که می دونی ما به یورک هم ارادت خاصی داریم البته بعد تورنتو!!!
از یورک هم عکس مکس چیزی بذار که کیفمون فول بشه!!!
مرسی