۱۳۸۹ تیر ۷, دوشنبه

اولین غذا در خوابگاه

با سلام
راستش امروز واسه صبحونه خواب موندم , 7:15 بایست بلند می شدم که من 8 بلند شدم.بعدش امتحان تعیین سطح داشتیم که سطح من یک خورده از سطح 1 بالاتر بود( با تاکید بر یک خورده). بعدش وقت ناهار بود که امروز ناهار خوابگاه اسپاگتی بود. راستش نمی خوام گزارش روز به روز بودم ولی چون دفعه اولم بود که کارهای فوق الذکر رو کردم, خواستم اینجا بنویسمشون. اینقدر که میگن غذای خوابگاه بد هست, غذای ما که بد نبود. من فقط نمی دونستم چه جوری بخورمش. آخه یکی نیست بگه تو ننت اسپاگتی خور بود؟ بابات اسپاگتی خور بود؟ این کارات دیگه چیه؟ از هر جایی می کشیدیش کلیش آویزون بود. چایی, قهوه و آبمیوه هم هر چه قدر می خواستی ور می داشتی. با کلی آدم جدید هم آشنا شدم. به نظر میاد تجربه جالبی خواهد بود.
تا پست بعدی
در پناه حق

۱۲ نظر:

مانا گفت...

اولین غذای دانشجویی گوارای وجودت!
شاد و پیروز باشی

محمد مدير وبلاگ MTcanada گفت...

سلام افشين جون اميدوارم كه حالت خوب باشه. مثل اينكه داره بهت توپ خوش مي گذره هااااااااا (:
افشين ////////ارزي من براي تو براورده شد.
من دوست داشتم كه تو شهرهاي تورنتو و كبك تحصيل كنم و يه تجربه زندگي داشته باشم و دو زبان انگليسي و فرانسوي هم بلد باشم.
خداراشكر كه اين آرزو براي شما دوست عزيزم به حقيقت پيوست.
ولي افشين جان يه خواهشي ازت دارم خواهشن اين خواهش منو انجام بده .
من هميشه دوست داشتم فرق تونتو و كبك رو با هم بدونم.
مي دونم زبانشون فرق مي كنه يا وقتي از يه شهر به شهر ديگر كانادا مي ري انقدر تفاوت احساس مي كني كه انگار وارد يه كشور ديگه شدي(راستي اين عقيده از نظر تو هم حقيقت داره؟)

مي خواستم از طبيعت كبك بگي ، كبك و با كانادا همه جوره مقايسه كني.

واقعا بگو ، بگو كدومشون زيباتره؟
قشنگ تره؟ آرام تره؟
راستي براي اين اجلاس سران گروه 20 تورتنو خيلي شلوغ پلوغ شد؟
خلاصه يه شاخصي دسته ما عاشقان تورنتو و كبك بده نوكرتم.

افشين دعا كن (فوق ديپلمم تموم داره مي شه اين ترم) بدش كارشناسي قبول بشم با معدل بالا يه بورس تپل بگيرم بيام.

هميشه پست هاي زيباتو مي خونم راستي عكس از كبك خيلي خيلي خيلي زياد بذار(خواهشن خودت عكس بگير)
مي دوني من مثل كيام الان؟
مثل كسايي كه به يه كسي مي رسن بعد مي خوان زود همه چيو بفهمنو از تجربه اون عكس بهره مند شن .

خلاصه اين كارو برام بكن بقيه هم استفاده مي كنن.

دوستدار شما و راه شما:محمد
مدير وبلاگ MTCanada.blogspot.com

محمد مدير وبلاگ MTcanada گفت...

شرمنده اشتباه تايپي بود!
درستش:

من هميشه دوست داشتم فرق تونتو و كبك رو با هم بدونم.
مي دونم زبانشون فرق مي كنه يا وقتي از يه شهر به شهر ديگر كانادا مي ري انقدر تفاوت احساس مي كني كه انگار وارد يه كشور ديگه شدي(راستي اين عقيده از نظر تو هم حقيقت داره؟)
مي خواستم از طبيعت كبك بگي ، كبك و با تورنتو(نه كانادا اينجارو اشتباهي نوشتم) همه جوره مقايسه كني.

واقعا بگو ، بگو كدومشون زيباتره؟
قشنگ تره؟ آرام تره؟

ناشناس گفت...

salam sampadi! khubi? faqat khastam begam ke khosh halam ke az sampadi ha hasti. mikhastam begam ke sampad halesh khub nist 2a kon sampadi! --- 1sampadi

RocRider گفت...

سلام
ببخشید من یه سری سوال داشتم که اگه ممکنه میخواستم آدرس ایمیلت رو داشته باشم، نتونستم پیداش کنم.
راستش من 7 سال میشه که دانش آموز شهید بهشتی بابل(همون سمپاد) هستم و امسال پیش دانشگاهیم شروع شده. ما نزدیک به یک سال میشه اقدام کردیم و یه 6 ماهی هم از اومدن فایل نامبرمون گذشته ولی خب مشکل بزرگه من اینه که کلا تنبلی زیاد کردم ناپلئونی قبول شدم نهایی سال سوم رو D:
بعد میخواستم ببینم که این برام مشکل ایجاد میکنه و به این نمرات استناد میکنن یا این که اونجا ازم امتحان تعیین سطحی میگیرن ؟
یه سری سوال هم در مورد کتاب ها داشتم.
خیلی ممنون میشم اگر ایمیلت رو به من بدی که بتونم این سوالات رو کامل بپرسم.
البته خب، از اونجایی که میدونم سرت خیلی شلوغه و نمیخوام مزاحم باشم، هر وقت کاملا آزاد بودی و وقت و حوصله داشتی جواب بده.
بازم ممنون

RocRider گفت...

ببخشید، من آدرس ایمیل خودم یادم رفت.
First_rocrider@yahoo.com

آغاز گفت...

سلام دوست من . نوش جان . من از تجربه های جدید همیشه لذت میبرم حتی اگر یه اسپاگتی باشه . موفق باشی

ناشناس گفت...

سلام خوبی؟
من وبلاگتو دروغ نگم همیشه نه اما گه گداری میخونم ...البته اون گهگداری که میام پستهای قبلیتم میخونم :دی

ببین من ایران دانشجوی فوق لیسانسم .البته دانشگاه آزاد تهران مرکز.اما لیسانسم سراسری بود، دانشگاه هنر تهران .
الان رشته ام URBAN DESIGN هست اونجا احتمالا زیر گروه معماری باشه.ببین به نظرت من میتونم بورس بگیرم واسه دکترا؟ شرایطش چه جوریه؟اونجا هزینه زندگی و تحصیل چه طوره خیلی بالاست؟ چون من اینجا هم هزینه تحصیلم رو خودم میدم اما زیاد نیست خیلی ترمی یک ملیون و نیمه...اما اونجا میشه کار کرد؟
ببخشید اینهم سوال پرسیدم ازت
:D
کلی بت خوش بگذره ...امیدوارم همیشه خنده رو لبات باشه

Rosa گفت...

من هم حرف های سمپادی بالا رو تایید می کنم،اوضاع سمپاد و سمپادی ها خیلی افتضاح
!بیشتر از همیشه چشم پوشی می شیم،دیگه طومار و فعالیت جواب نمی ده و سرکوب می شیم.

بگذریم،دوستان به جای ما!

برای موفقیت ات در کسب این بورسیه خیلی خوشحال شدم.:)

بیشتر از اوضاع و احوال و تحصیلات در کانادا برایمان بنویس،از ما که گذشت شاید توانستیم فرزندانمان را از این جهنم نجات دهیم.

خوش باشی!

saba گفت...

سلام، می بینم که بعد از مدتها با خبرهای خوب آپدیت کردی... بهت تبریک میگم، از طرف من به پدر گرامی هم تبریک بگو...
راستی برای mccee یه سوال دارم، ظاهراً اونایی که می خوان امتحان بدن باید دوتا مدرک شناسایی عکسدار با امضا داشته باشن، می خوام بدونم بجز پاسپورت ما ایرانی ها چی باید ببریم؟ پدر چیکار کردن؟ ممنون...

فرزانه گفت...

دوست عزيز سلام قبل از هرچيز تبريك ميگم بابت تجربه بسيار خوبي كه داري قبل دانشگاه رفتن بدست مياري. و يك خواهش هم ازت داشتم. خواهرزاده هاي من يكي امسال ميره دوم دبيرستان كه رشته رياضي مي خواد بره و يكي ديگه امسال ميره اول دبيرستان. نامه مديكالشون تازه ديروز رسيده و اگه خيلي زود بجنبن تا 3 ماه ديگه ويزاشون ميادو مقصدشون هم تورنتو هست.يادمه يه دفعه لينك دانلود كتابهاي دبيرستان كانادا رو تو رپيد شير گذاشته بودي ولي نشد كه دانلود كنم. مادر و پدرشون خيلي استرس دارن براي مدرسه بچه ها و مي خواستم اگه ممكنه اون لينك رو دوباره بذاري و يا آدرس سايتي رو بدي كه بتونم براشون كتابها رو گير بيارم و يا در مورد مدرسه خوب بهم راهنمايي كني. ببخشيد كه طولاني شد. باز هم معذرت ميخوام كه مزاحم شدم.موفق باشي.

تبعید نوشته های یک دانش آموز گفت...

pasokh be nazarat :

pasokh be mana:
kheyli mamnoon az shoma
----------------
pasokh be MT canada :
chashm yek post raje be in mozzoo mizanam.
---------------
pasokh be 1 sampadi :
chashm doa mikonam , age doaye ma ro jayi ghabool konand :D
-----------------
pasokh be rocrider:
baraye hamghatarane sampadimoon hamishe vaght hast. negarane nomreha nabashid, zaban bekhoonin , konkoor ro vel nakonin, injam azatoon emtehan tayin sath migirand, yek psot albate dar in mored ghablan zadam , mitoonid oono bekhoonid.
dar panahe hagh
----------------------
pasokh be aghaz :
kheyli mamnoon az shoma
-----------------------
pasokh be nashenas:
mamnoon ke weblog ro gahgodari mikhoonin :D
, rastesh man raje be in mozooati ke goftin hich etelaati nadaram. amma boors gereftan momkene ke sharayetesh vase har fardi fargh mikone. ba daneshgahe maghsad mokatebe konid.
-------------------------
pasokh be rosa:
servat sampad daneshamoozashe na emkanatesh ( ke vojoode khareji nadare) . kheyli mamnoon az lotfetoon. chashm say mikonam bishtar benevisam.
--------------------------
pasokh be saba:
haghighatesh alaan pedaram pisham nistand ke soalharo azashoon beporsam age mohabat konid 4 hafte dige beporsid ke man bargashte basham pishe khoonevade.
bazam sharmande.
--------------------
pasokh be farzane:
chashm saay mikonam yek poste mojadad bezaram , vali beheshoon begin negran nabashand , too khoob senni bachehashoon darand miyand inja, kheyli sari va rahat khodeshoon ro veghf khahand dad.

--------------------
khob dige ma raftim dar panahe hagh